Det är konstigt, det kärlek kan göra med en.

Det är rätt sjukt vad kärlek gör med människor. Man ser sidor av folk som man inte ens visste fanns där.

I det här fallet pratar jag om min lillebror. En 15 årig kille med största önskan att få sin moppe så snart som möjligt. Grejen med min lillebror är att han är riktigt odräglig för det mesta. Så fort han kommer in genom dörren börjar han skrika och bete sig "för i helvete sitt inte vid min dator", "vad fan gör du". Sådana här trevligheter har jag helt enkelt vant mig vid.
Idag däremot såg jag någonting hos honom som jag nästan aldrig sett förut. Hans tjej kom på besök, och jävlar vilken liten hundvalp han blev, "älskling hit och älskling dit". Jag hörde honom tillochmed utrrycka sig såhär. "Det är bra att du simmar samtidigt som mig, för när jag såg dig på andra sidan banan så skyndade jag på mig, och jävlar jag simmade förbi allihopa"
Det är verkligen konstigt, det här som kärlek kan göra med en människa.
Men för mig är det rätt skönt att faktiskt se att min lillebror är mänsklig han med!

Kram / ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback