Hon gjorde en volt nerför trappen.

I torsdag hamnade vi på Fellows som planerat, men vi lyckades däremot missa hela modevisningen. Det var en mycket trevlig stämning på Fellows, musiken var sådär. Inte speciellt dansvänlig men vi hade kul ändå.
Under kvällen lyckades Josefin ramla i trappen och göra illa sig rätt rejält, jag som älskar skadeglädje stod kvar och bara asgarvade, vilken vän jag är. Strax därefter kom det en tjej och bokstavligen gjorde en volt nerför trappen vilket fick Josefins fall att verka lite smått löjligt och jag fick mig ett ännu större skratt.
Den som verkaden ha trevligast under kvällen var helt klart Emelie. Hon lyckades kära ner sig helt och den enda synen man fick se av henne var upptryckt mot dj båset. Good work dude!
På vägen hem mötte vi M. och F. som varit på Ambassadeur, det stället var tydligen inget vidare. Så blev det taxi hem och den helt klart mest underhållande händelsen under kvällen hände mellan taxichauffören och F:

Vi kliver ur taxin, F. tar upp mobilen och börjar att prata i den. Taxichauffören börjar gnälla om sina pengar. F rör inte en min. Taxichauffören hoppar på F. och rycker åt sig Fs. mobil och hoppar in i sin taxibil. Svish säger det och Fs. mobil är borta. Kvar står vi och gapar, det var sannerligen oväntat.

Ikväll blir det utgång för hela slanten!
Kramar / ThereseLo




Kommentarer
Postat av: emelie

Efterlysning efter hånglet på kortet. Hör av dig:) ha ha ha.

Postat av: thereselo

hahaha, ;) vi får sätta ut en annons!

2008-03-23 @ 18:50:53
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback