"Jag är naken"

Hm, jag har inte vart någon vidare bloggare på senaste tiden. Ledsen för det. Samtidigt som jag är glad för det med tanke på att det betyder att jag haft en del att göra!

I tidags bestämde vi lite impulsivt att vi skulle åka iväg till Josefins land i Öregrund, så på Onsdagen bar det av. Isak med det nytagna körkortet fick självklart agera chaufför. I baksätet satt vi fyra stycken vilket resulterade i att jag och Bella fick dela bälte, sådär lagom mysigt men jävligt trångt.
Väl där inser vi att värmen inte är  på och att det inte finns något vatten. Härligt värre! På med brasan och över till den närmsta grannen för att hämta vatten.
Kvällen gick i alkoholens tecken. Vi spelade ölspelet med egna regler vilket resulterade i att många av oss enbart fick använda ord såsom mormors BH, några fick även enbart sjunga allt de ville säga, jag däremot fick ringa upp halva min telefonbok för att berätta att jag var naken.
Vi fick även finbesök av några tvättäkta öregrundbor vilket var trevligt.
Dagen därpå var det väl inte det roligaste att städa upp den oredan vi orsakat, inte det lättaste utan vatten heller, men gick gjorde det.

Sammanfattningsvis så var denna lilla tripp en mycket trevlig avvikelse från den gråa trista vardagen, hoppas vi gör om något liknande snart!

kramar / ThereseLo







Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för att du la upp den otroligt smickrande bilden på mig, det ska jag inte glömma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback