Kan en kvinnlig asiat bli tjock?

Idag har vi varit och hämtat de nya studentbiljetterna, till den nya bättre skivan på Fellows den 5 maj! Det resulterade i att vi missade ett prov som vi inte pluggat till, det var ju synd.
Väl hos vår studentmäklare blev vi inbjudna till modevisning på Fellows på torsdag, vilket jag ser fram emot! Så kanske vi ses där?

Nu har jag en konstig fundering igen. Har ni någonsin sett en tjock, kvinnlig asiat? Jag tror aldrig att jag har gjort det, vilket för mina tankar till frågan; Kan en kvinnlig asiat bli tjock? Jag försökte googla fram en bild men kunde inte hitta någon!

Kramar / ThereseLo


Kommentarer
Postat av: horace engdahl

de blir tjocka när de fött barn, därför trycker vi de unga

2008-03-18 @ 22:53:08
Postat av: Malin

amerikanska kineser är ofta feta, tänk hon i donnie darko tex :)

2008-03-20 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback