Afterlife.

Här sitter jag och lyssnar på Kiss låt Heaven´s on fire om och om igen. Den är verkligen bra. Jag tänker på nästa helg, det är då det händer. Magaluf Reunion. Jävla drag.

Snart börjar feelgood programmet ensam mamma söker som jag troget följer, man blir så glad av att titta på det. Imorgon börjar jag mitt nya jobb, Sabina ska lära upp mig. Det känns bra, att ha någon som lär upp en som man känner så att man verkligen vågar fråga. Hon har däremot redan vart på mig och gett mig ett av hennes pass, även fast jag inte ens har börjat. Det är bra..

Give me your hand but realize I just wanna say goodbye
Please understand I have to leave and carry on my own life
Got nothing against you and surely I'll miss you
This place full of peace and light, and I'd hope you might
Take me back inside when the time is right


Kommentarer
Postat av: sarah

Fin blogg :')

Postat av: Linda

vart ska du börja jobba nånstans??

2008-11-09 @ 23:12:25
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback