För den som bryr sig

Dagens humör: Rätt positivt inställd skulle jag nog säga
Dagens borde:  Jag skulle nog ha tagit mig själv i kragen och åkt och tränat, men å andra sidan, det borde jag varje dag, men gör det aldrig.
Dagens frisyr:  Blondt, nytvättad ruffs som står åt alla håll. Det är som det ska alltså.
Dagens kläder:  Stefans mjukisbyxor jag snodde häromdagen, pappas stora sockor och Stefans gamla djurgårnshuvtröja.
Dagens saknad: Någons trygga armar.
Dagens fundering:  Vad ska det bli av mig?
Dagens beroende:  Kiss - Heaven's on fire.
Dagens tråkigaste:  Att jag inte lyckats göra mycket vettigt idag.
Dagens längtan:  Åh självklart Magaluf Reunion nu i helgen!


Kommentarer
Postat av: O l i v i a

sv: ja de såg lite småläskiga ut men goda var de :)

Postat av: Malin Deilert

Haha, han är lite kul..

2008-11-09 @ 22:57:59
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback