I have an angel

Jag är så trött så trött, jag håller inte måttet och det vet jag om.
Idag började jag jobba klockan 8 inne i stan, fick en snabb vidareutbildning i de olika programmen och sen helt plötsligt skulle jag ha en medlyssnare. En ny tjej från Uniflex som skulle lyssna och lära sig av mig... hur fan kan jag lära ut någonting när jag samma dag har fått en vidareutbildning och bara jobbat på det här företaget i nästan en månad? Det var dålig stil.
Jag började med att förklara för tösen att jag absolut inte kunde någonting av de kunderna ringde in och frågade, så vi slog våra kloka huvuden tillsammans och försökte lösa kundernas problem. Det fungerade väl bra. men det var skönare när lyssningen var slut.

När det drog sig mot slutet av dagen och klockan var runt 17:00 så fick jag ett erbjudande över telefonen av en kund, han förstod inte riktigt varför jag bodde i stockholm och han tyckte att jag skulle flytta ner till västkusten.
Hans son hade tydligen precis flyttat dit och in i en villa med pool, visserligen hade sonen en flickvän men det var tydligen lite knackigt så han tyckte absolut att jag borde flytta ner till hans son. En del kunder är bra söta, han avslutade även samtalet med kram, vilket är ytterst ovanligt. Denna gubbe förgyllde klart hela min dag.

Sen blev det hem till min bästa Josefin för tvtittning och mat. Båda var så trötta när vi väl la oss i soffan för att se på desperate housewives att vi båda höll på att somna, det blev inte särskilt mycket prat under den serien alltså.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och bara väntar på att få somna in, det ska bli så grymt skönt. Nattinatt alla söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback