Nu är det nära

Hallå alla söta! Nu har jag börjat på mitt nya jobb och jag måste ju säga att det känns rätt bra, det kan nog bli riktigt bra det här. Hoppas de känner likadant med mig.

Efter stängning på jobbet tog jag mina apostlahästar hem till min sötaste vän Josefin och drack lite te och tittade på Desperate Housewives, mycket mysigt. Besöket blev däremot inte så långvarit, vilket var tråkigt. Vi har ju inte lika mycket tid till att träffas längre nu när båda jobbar och sliter, men nu är det ju inte många dagar kvar till kryssningen i helgen. Då får vi umgås i hela 48 timmar. Men vilka kläder ska vi ta med oss, vilka väskor ska vi packa i, vilka människor kommer vara där som vi har glömt bort att de ska dit? Åh jag ser fram emot det så mycket, men jag är samtidigt nästan lite nervös.
Sen har jag kommit på en sak när det gäller min egen personlighet, jag måste våga ta för mig mer, annars kommer man inte så långt. Jag har bestämt mig för att öva på det. vi  får se hur det går.

Nu ska jag titta på de nya avsnitten av One Tree Hill och Gossip girl, har längtaten hel vecka nu. Nattinatt!


Du är min sol när allt känns mörkt!



Kommentarer
Postat av: martina

Vad e det för nytt jobb? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback