Att ha en mamma som alltid tjatar

Innan jag hade ett jobb var min mamma på mig och tjatade minst två gånger varje dag och sa att jag var tvungen att skaffa mig ett jobb, det gick till och med så långt att hon hotade med att kasta ut mig.
Nu när jag har skaffat mig ett jobb var det frid och fröjd i ungefär 2 veckor, nu har hon börjat igen.
Nu måste jag tydligen byta jobb för att jag jobbar för lite, nu är hon ännu en gång på mig två gånger om dagen och tjatar och gnäller på att jag måste söka nytt. Jag jobbar just nu 75% av heltid.
Anledningen till att hon har tagit upp tjatet igen är tydligen därför att jag kommer att få så lite pengar, men vad fan, jag bor hemma fortfarande, vad ska jag med alla pengar till? ¨

Är det verkligen så att du tänker på mig som inte får så mycket i lön, eller är det så att du aldrig någonsin blir nöjd med det jag gör och bara måste tjata och gnälla på mig? Sånna fall får du jätte gärna hitta någon annan att gnälla på, för du försurar mitt liv. Jag trivs med min livssituation just nu, trivs du med din?

KAN DU SNÄLLA BARA SLUTA TJATA OCH LÅTA MIG LEVA MITT LIV SOM JAG VILL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du att hon tjatar för att vara jävlig eller för att hon bryr sig om dig?

2008-10-27 @ 20:40:48
Postat av: ThereseLo

ja det klart för att hon bryr sig, men hon verkar ju aldrig bli nöjd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback