Finns det genomsnälla människor?



Så många gånger som jag klagat på människor som har jobbat och är trötta. Det är rätt lustigt att inse att man själv är en jävla klenis. Jag är helt slut efter bara 2 veckors arbete, och det är inte ens på full heltid. bara 75%. Så jag är tydligen inte piggare än någon annan, kanske tillochmed klenare och tröttare.

Nu har jag krupit upp i mina röda påslakan med datorn i knäet och ska snart titta på det nya avsnittet av gossip girl. Den serien blir bara bättre och bättre.

Är alla människor elaka ibland? Eller finns det faktiskt människor som är genomsnälla? Människor som varken ljuger eller sårar någon?
Jag kan bara tala för mig själv, jag ljuger ibland och ibland kan man inte ro för att man sårar folk. Men det lär ju finnas pangmänniskor där ute som aldrig någonsin gör en fluga förnär, eller?

Godnatt!



 


Kommentarer
Postat av: emeliecarin

Jag tror det finns genomsnälla människor där ute men jag tror inte dom besitter de kriterier du lista där. Jag tror en människa som är genomsnäll måste ljuga ibland just för att inte såra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback