I'd like my life to be lika a high school musical

Igår var jag, och alla skolbarn och såg High School Musical 3 inne på sergel.
Jag hade förväntat mig lite folk på bion en måndagskväll, men nej. När vi väl kommer dit möts vi av ett ton av hormonstimmiga tonåringar. Ja just det... det är ju höstlov för de flesta unga människorna där ute. Great...

Filmen enligt mig var helt underbar, väldigt töntig och så, men en film som fick en att tänka på så mycket annat än det tråkiga livet utanför biosalongen. Någonting jag dock inte förstår är varför folk i biosalong börjar sucka och skrika NEJ så fort dom började sjunga i filmen. Dom är väl ändå inte så dumma att dom går och ser High School Musical utan att veta att det är musik med i den?
Den sista låten som sjöngs i filmen hette någonting i liknande med "I want my life to be like a high school musical", vilket får mig att fundera. Varför kan inte mitt liv vara som en High School Musical?






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va?

Isåfall skulle du den dagen du föddes kunna säöga hur hela ditt liv kommer att se ut.



Du blir tillsammans.

Gör slut

Blir tillsammans

Går sin egen väg

Klarar sig inte utan varandra

Gör slut

Blir tillsammans



O.S.VO.S.V

Postat av: Anna

:) Häääärlig bild!

2008-10-29 @ 14:26:18
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback