Jag drömde om dig inatt...

Jag drömde om dig inatt. Du kysste en tjej framför ögonen på mig, det gjorde ont och jag sprang iväg och jag grät. Varför drömmer jag sånt här? Det var så länge sen vi träffades...

Jag drömmer inte ofta, men när jag gör det har drömmarna på senaste tiden handlat om dig.
Om konstiga småsaker som att du skickat sms till mig eller som inatt, att du kysser någon annan framför mig. Jag har träffat en del killar på den här tiden, varför är det just dig min hjärna verkar ha hängt upp sig på?
Bara för att du är den som verkar längst bort ifrån mig, den som det verkar helt omöjligt att få tillbaka det vi två en gång hade med? Varför är det såhär?
Betyder dessa drömmar att jag vill ha dig? Eller är det bara min hjärna som spelar mig ett spratt, jag vet inte. Är det någon där ute som har en teori?




Kommentarer
Postat av: Sarah J

Fan vad hemskt det låter :/

Postat av: Anonym

Men vafan sluta träffa han och sluta ha sex med han så blir du av med han:S

2008-10-28 @ 16:45:18
Postat av: ThereseLo

det är ju faktiskt ingen jag träffar... vi träffades för länge sen.

2008-10-28 @ 22:18:35
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lider med dig vännen :(

2008-10-30 @ 15:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback