Mitt utbrott.

Okej nu har det gått över. förlåt alla för mitt utbrott och förlåt Josefin om du tyckte jag var tjurig, det var verkligen inte menat mot dig.

Får lite dåligt samvete för att jag lät rätt mycket gå ut över min mamma. Hon som tillochmed har köpt ett par jätte fina stövlar till mig idag. Förlåt mamma...

Mamma - Hur ska du jobba nästa vecka då?
Therese - Inte fan vet jag.
Mamma - Vaddå har du inte fått något schema?
Therese - Jag fick ju för fan reda på idag att jag får stanna kvar, tror du dom hunnit göra ett schema till mig redan?
Mamma - Hur ska du annars veta när du börjar nästa gång?
Therese - Linda på Uniflex berättade det för mig.
Mamma - Jaha när börjar du då?
Therese - Varför undrar du det? Tänkte du gå dit istället för mig eller?

Jag, Therese kan vara så jäkla trevlig ibland. Sorry :(



Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där, varför är det så lätt att få ut allt över sin mamma? Det är ju så synd egentligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback