Once you go to IKEA, you will come back

Idag har jag sprungit på IKEA och äntligen fått mig en säng. Det var på tiden kan man säga. I över ett år har jag nu haft min madrass liggandes på golven utan en sängram. För den som undrar så börjar mitt rum äntligen börja visa potential, nu har jag enbart gardiner och tavlor kvar och sen är det klart. Det ser jag fram emot.

Min pappa sa något lustigt idag,
- När man ska handla på IKEA så får man alltid åka två gånger.
Det stämmer faktsiskt, det är alltid någonting som fattas, idag hade dem glömt ge oss allt material för att kunna bygga ihop sängen, men det gör ingenting, jag tycker om IKEA ändå. Däremot är det en jävla tur att man bor nära.

Såhär ser min fina säng ut:


Kommentarer
Postat av: Josefin

Fiiiiiin, vilka mysiga nätter vi kommer få i denna säng du och jag. ;)

Postat av: Daniel

å vad skulle man göra utan IKEA!?

2008-10-03 @ 02:21:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback