Therese da Penntroll

Idag har jag tagit ett beslut som jag vet var fel, jag har inte riktigt bestämt mig ännu om jag ångrar det beslutet. Vi får helt enkelt se. Om ni fick veta vad mitt beslut var hade ni nog tyckt att jag ska ångra mig, men jag är osäker.

Idag var det en kille som ringde till mig i kundtjänsten och hotade att stämma hela vårt företag och gå ut till alla tidningar om hans ärenda, ja men lycka till. Försök du bara. Igår var det en en kille som ringde till mig på teknisk support som hela tiden sa att han ville prata med killarna, han hävdade att jag inte kunde lika mycket om teknisk support just för att jag var, just det: tjej! Hallå världen vakna.

Näej nu ska jag sova. Avslutar mitt inlägg med en bild på vad jag fått höra att jag är lik:


Japp, som ett penntroll. Ser ni likheten?



Kommentarer
Postat av: Jossi

HELT SJUKT LIKA!!!!

Postat av: Sophie

Jättesöta bägge två!! :)



Jobbigt med kunden, händer mig ofta på jobbet också :/ Varför skulle vi inte kunna?!

Puss

2008-10-23 @ 14:56:07
Postat av: mary

Man tackar! Villket tidfördriv var det du menade?

Leta konstiga saker på blocket, se alla nördiga serier man kommer åt eller att leta klänningar på nätet? :D

2008-10-25 @ 21:02:53
URL: http://marydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback