19 är en värdelös ålder.

Jag fryser om fötterna, undrar varför jag alltid gör det? Dålig blodcirkulation kanske.
Snart ska jag börja måla i mitt rum, spacklet är klart och slipat, måste bara vänta på pappa som kommer hem med penslar snart. Han har visserligen varit borta ett tag nu, hur lång tid kan det ta att köpa en pensel? Känner jag min pappa rätt har han fastnat i någon teknikpryl affär, så kommer han hem med någon teknikpryl och utan penslar. Det är min pappa upp i dagen det.

Snart fyller jag 19 år. Nästa fredag, den 26e. Det känns nästan deprimerande att fylla, vem vill vara 19? helt jävla värdelös ålder. Man får ju inte göra någonting nytt. 18, då får man gå på krogen och 20 så får man gå på systemet. men 19?
Sen känner jag mig äldre än 19 år, så då blir det ännu mer värdelöst att veta att man bara är 19, egentligen. Som någon uttryckte sig, jag får helt enkelt fira att jag är ett år närmre döden. Vad positiv jag låter! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback