Blogg sak.

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Kan bli roligt (;

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Gör det, hör av dig sen!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Är du ute och krökar?
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Äsch jag var inte så full!
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag vill ha dig nu!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Stackars då.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag är hemma och myser.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Kan jag få Martins nummer?
8. Vad vill du höra mest av allt?
Jocke är bög!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Det svider inte bara hos dig.
10. Din romantiska replik?
Man får ju dissen som vanligt.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Shit vilken tjej!







Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan!

Mycket fin blogg. Kika gärna in hos mig!



/Cissi

Postat av: Josefin

Haha jag ska också göra. ;) kul!

2008-09-22 @ 21:23:28
URL: http://josefinforss.blogg.se/
Postat av: Dessan

hahaha jävligt kul

2008-09-22 @ 21:38:39
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: målarkompisen bella ;)

hahahaha de här va de roligaste testet någonsin ju!!

2008-09-22 @ 21:40:31
Postat av: Fisken

HAHA klockrenast idag!!

2008-09-22 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback