I don't want you anymore.

Vad fan är det för fel på vissa människor?
Jag har klart och tydligt berättat för dig att jag mer än gärna skulle vilja fortsätta träffa dig och att det finns någonting där som gör att jag fortfarande är fässt vid dig,
Då vill jag för fan inte höra hur ledsen du är över att du och din nya kärlek har gått skilda vägar? Tror du att jag ska ge dig medlidande och säga "oj vad synd det är om dig"? Det kommer aldrig hända.
Du sårade mig på ett sätt jag inte trodde du kunde, hemskt att du var tvungen att bli det nu av någon annan, men jag kan inte känna sympati med dig. Jag vill inte höra att du tycker om någon annan i överhuvudtaget, jag vill inte ens veta att du har tagit i någon annan. Förstår du inte att jag hela tiden har velat att du skulle vara min?
Jag orkar inte ens bli glad över att du är ledig, för jag vill ändå inte ha dig. Inte längre...


Kommentarer
Postat av: camilla

skriv mer, mer, mer. jag älskar din blogg! hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback