Idioti.

Och A var här igår. Det kändes bättre än förväntat. Det som är bra med honom är att han lockar fram det allra bästa ur mig och jag känner att jag verkligen kan vara mig själv med honom och det är ju faktiskt jävligt viktigt. och den här killen han är verkligen en bra kille. Man kanske borde pröva en sådan någon gång.

Andra killar där ute fortsätter bara att visa för mig vilka svin killar kan vara.
Upptagna killar tjatar på en att man ska följa med hem och sova, killar som minst borde ragga på en gör det ändå, killar som säger att dom är lyckligt kära vill plöstligt träffas och "mysa".
Det kan inte längre vara jag som har vrånga ideer om killar, det måste vara så att dom flesta killar har tendens till att bete sig idiotiskt, och dom verkar tycka om att visa just dom sidorna för mig.
Det värsta är att det inte skrämmer iväg mig, utan till och med gör mig mer nyfiken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback