Projekt förstör ditt rum ännu mer.

Idag satte jag igång med mitt nya projekt; måla om mitt rum. Ett projekt som jag borde vara klart för länge, länge sen.
Så idag började jag med att städa ut det mesta i mitt rum för att undvika att skvätta färg på dem. Sängen åkte ut och soffan med.
Det sista som skulle göras var att plocka ner min bokhylla. Så jag lossar försiktigt alla skruvar och drar bokhyllan långsamt från väggen, ritsch säger det och halva tapeten följer med bokhyllan.
Grattis Therese, nu har du mer jobb att göra än vad du hade innan du började. Istället för att måla så måste jag nu spackla eller tapetsera.
Jag måste ha gjort något ont för han där uppe är inte särskilt snäll mot mig just nu.

Förresten, färgerna jag tänkte välja till mitt rum är 3 vita väggar och en blodröd fondvägg. Sen ska jag ha svarta möbler, det kommer bli grymt.... om det någonsin blir klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback