Självplågare.

Imorgon kommer A hem, för att sedan åka tilbaka till Italien på tisdag. Jag undrar hur det kommer bli att träffa honom. Vi har varit ifrån varandra ett bra tag nu och det känns som om att jag saknar honom, men det kan ju också vara så att jag har gjort upp en bild i huvudet om hur han är och så blir jag besviken när vi väl träffas. Jag är faktiskt en jävel på just det...

Som ni säkert förstår åkte jag aldrig ner och seglade. Jag hade ett ma C prov just den veckan som var hur viktigt som helst. Dessvärre är jag helt säker på att jag kuggade på det provet, så det känns ju lite sisådär faktiskt..






Kommentarer
Postat av: Alva

Svar: Hehe, jasså det tycker du... Jag tyckte det var alldeles för tråkigt, ofärgat och "kallt" för min smak. Jag gillar lite mer gulligare och "romantiskt" typ. Så jag tycker det är perfekt som det är nu. Men smaken är som baken som man brukar säga, hehe.. Och tur är väl det! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback