Spotted; Prince charming.

Igår var vi på det nya stället Pans i Gamla stan, måste säga att det var över förväntan.
Lokalen kändes lite grottlik med en massa valv, men det fungerade faktist. Kvällen blev jätte trevlig, med många igenkända ansikten.

Kvällen började med att Josefin fick min öl utspilld över sig och slutade med att två av mina manliga vänner tjaffsade med varandra. Men någonstans där emellan hände något oväntat.
Helt plötsligt stod han där bara och hängde vid baren, min drömkille, han som jag har bloggat om tidigare, han som är så jäkla dryg. Men det gör ingenting att han är dryg, han får vara precis hur dryg han vill, för han är så jävla vacker.
Hela jag blev till spagetti av bara synen av honom och jag var rädd att jag skulle glida ur soffan ner på golvet. Det hade varit pinsamt. Självklart vågade jag inte prata med honom och lika fort som han kommit lika fort försvann han tyvärr. Det är konstigt det där vad människor kan ha för effekt på en.



Den här killen skulle absolut ha samma effekt på mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback