Ett härligt erbjudande.

Idag fick jag ett helt underbart erbjudande.
A ringde och bjöd ner mig till segelbåten han jobbar på. Han vill att jag ska flyga ner till Italien den 15onde september och möta upp honom och båten där. Båten är en lyxig 25 meter lång segelbåt. I en vecka skulle jag bo tillsammans med dem på segelbåten och segla i sol och värme.
Från Italien är båtens rutt till St Tropez och därifrån kan jag flyga hem efter en vecka om jag vill. Det låter ju hur härligt som helst, med tanke på att jag alltid har velat segla ute på havet. Värmen och solen vore inte heller helt fel och inte umgås med A heller.
Dessvärre har jag inget jobb och därmed inga pengar, dessutom ligger jag ett antal tusenlappar back sen i somras. Så jag kommer förmodligen inte åka ner,livet är hårt ibland...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg! Alltid lika kul att läsa, keep it up! :)

Postat av: thereselo

tack så mycket :) önskar jag kunde säga samma sak om din blogg men jag kommer inte in på den :p

2008-09-06 @ 16:50:28
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback