Peace out

Jag har helt förlorat motivationen när det gäller jobbet. Det känns jätte jobbigt. Det är bara såå tråkigt att sitta i kassan. Jag är så överlycklig när jag slipper det. Så jaha... Hur återfår man motivation när det kommer till jobbet? Jag får ju se till att komma på något för såhär kan jag ju inte ha det.. Måste se till att komma på hur man gör.

Imorgon är det måndag igen, vilket betyder att det är jävligt långt till nästa helg tyvärr. Visserligen går tiden fort, den liksom springer iväg. Men det känns ändå inget vidare med måndag. Inte alls faktiskt.

Man kanske borde sova, och hoppas på en bättre inställning imorgon.




Kommentarer
Postat av: mli

Jag vet verkligen hur det känns men jag har kommit på en ganska kul grej, om man studerar vad folk köper kan man hitta på en liten saga om vad dom lever för liv haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback