jag borde egentligen sova men...

Senaste impulsköp: Allt från nelly.. Det är jobbigt det där med onlineshopping
Bästa fikat: Jag gillar typ allting med socker på. Lägg fram ett däck, strö lite socker över det. Jag lovar, jag hugger in.
Färg du hatar: Spygrön eller senapsgult. Hugaliga
Nåt som gör dej förbannad: Lögner, straight to the face
Så får du motion:  Ha posten på jobbet.
Om du var en blomma: En rosa lilja
Det dyraste du äger: Satan vilken svår fråga. Mitt liv kanske?
Tidigaste barndomsminnet: När mamma försvann för att gå på bilskola och jag trodde att hon aldrig mer skulle komma tillbaka.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: hey, how you doin'?
Samlar på : Försöker samla på roliga minnen, men garderoben vinner nog med alla skor och festklänningar.
En bil är en: sak som skulle vara assvår att klara sig utan.
Pryl du inte kan vara utan: Hårspray
Ditt livs aha-upplevelse: man måste inte alltid göra allt för alla andra.
Lyx är: ligga på en strand långt bort, doppa tårna i havet och njuta av solen.
Tidningar du prenumererar på: Inte en enda
Du gör med 100 upphittade kronor: Köper mat, lätt.
Nån du saknar:  Någon att alltid kunna stötta och luta sig på.
När grät du senast:  Idag tyvärr.
När är du gammal: När min kropp säger nej
Svart eller vitt? Rött, dramatiskt.
Mjukt eller hårt? Hårt, så hårt det går...
Homo eller hetero? Heterooo..
Höger eller vänster? Höööger.
Stor eller liten? Liten med skills....
Loket eller Oldsberg? Inte loket för han gillar thailändska pojkar,.
Göteborg eller Stockholm? Vore orättvist att välja, har inte varit så mycket i Göteborg, bor i sthlm.
Landet eller storstan? Storstadspingla. Skulle dö ute på landet. långsamt.
Kram eller puss? Långa och varma kramar. lätt.
Vagn eller buss? Långfärdsbuss
Hyrfilm eller bio? Hyrfilm, mysigare och intimare.
Gräs eller grus? Gräs, grus är så jäkla hårt och obekvämt. så kan man få det i skorna också.
Piggt eller opiggt? Trött som ett as.
Pasta eller potatis? Pasta helt klart. Fullkornspasta? hellre potatis
Is eller mjukglass? Hm piggelin
Natt eller dag? En nattuggla, helt klart.
Felix eller Heinz? Vägrar välja
Marsvin eller hamster?  Tvättbjörn.
Biffig eller slank? Hmm, rockkillar kommer undan med att vara slanka, inga andra.
Blåögd eller brunögd?  Blå på mina ungar.
Popsnöre eller sportfåne? Popsnöre lätt.
Naken eller pyjamas? Trosor.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Jihde. han är lite töntcharmig
Kaffe eller te? Kaffe på morgonen, te resten av dagen.
Champagne eller ramlösa? Champange, klart som fan.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Vad fan är det för fråga? Festival är ju asbraaaa.
Bakispizza eller bakischirre?  Pizza, med 17 lager ost.
Förfest eller efterfest?  Efterfest om man lyckas vara taggad så länge.
Plastbestick eller plastbröst? Måste nog säga plastbestick.
7-eleven eller Pressbyrån?  7-eleven, även fast nudlarna kostar typ 20:-, sjukt.
Plugga eller jobba?  Plugga...., då kan man skolka
Yngre eller äldre?  Lagom
Lång eller kort?  Inte för lång, ännu värre med för kort.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Ja, ibland för fort.
Tycker du om ord? Jag vill make a living på det så, ja jag antar det.
Nämn namnet på en tennisspelare? Björn Borg
Finns det någon du ogillar starkt? brusalvedon, utan tvekan,
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Beror på om det handlar om mig själv eller någon annan.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Blir rosenrasande, tror jag.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?  Äh, det beror helt på vad det handlar om.
Är du svartsjuk? Tillit? Sånna fall inga problem
Vad gjorde du igår kväll? Var hos stefan.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?  Gud är ju inte på min sida, så jag bryr mig inte om om dom jävlas lite med honom.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?  Viker sidan.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? The game, det vore kul.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Ja, rätt många av dom faktiskt. Glad över det.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?  Klart som fan, varför skulle inte vi fira vår nationaldag om alla andra länder gör det?
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Finns nog en hel del, som typ sopgubbe. nej nej.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Skulle bli asglad, kul med lite variation i umgängeskretsen.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? nepp.
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Ou, dont even go there. då slutar jag aldrig.
Vad är ditt favoritpålägg? Salami
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Jag vill inte gå upp. vill inte vill inte.
Är du troende? Gud tror inte på mig, så varför skulle jag?
Tycker du om stearinljus? Ja, mycket mysigt. Dom får gärna lukta gott också
Använder du hårbalsam? Ja, annars blir det jobbigt att kamma sig.
När blir man vuxen? När man är mogen nog to take responsibility for it´s actions.
Vilken färg har din tandborste?  Rosa, typ.
Har du lök i köttbullarna? Haha nej., har folk det?
Hav eller sjö? Havet, det är vildare
Har du någon skrivare?  Ja, och den är lite halvmongo.
Har du någon scanner? Yepp, samma som skrivaren.
Vad har du för väckarklocka? Cellphone.
Hur ofta klipper du tånaglarna? Varenda lördag klockan 11:00
Har du betalat månadens räkningar?  njaej. ligger på hög och väntar på nästa lön.
Använder du hudlotion?  ja annars torkar man ut.
Har du åkt ambulans någon gång? Nej, tur..
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Salt salt salt.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? alla samtidigt.
Tycker du om Dr Pepper? skitäcklig.
Äpple eller Päron? Granatäpple
Äter du fiskbullar? Nej fyfan. kattmat
Svettas du mycket? vilken fråga, alla svettas vi väl ibland?
När klippte du dig senast? hm, någon månad sen.
Vad kollade du senast hos doktorn? (A) det vill ni inte veta.
Har du fått riktig massage någon gång? jaaaaaa, paradis.
Tycker du om rökt kött? de tror jag nog ja.
Vilken är din favorit på Mc Donalds? chickenburger....
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? vettefan, donken skulle jag nog svara.
Platt eller vanlig dataskärm?  min egna söta lilla bärbara sak.
Vad har du för mobiltelefon? LG prada edition. vol 2.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?  hihi njaej. det som inte syns finns inte ..
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?  ähj, det är inte så mkt ordning på mig när det kommer till sångt tyvärr.
Hur stor hårddisk har du?  så det räcker
Har du överkast på sängen? njaej...
Har du brutit något någon gång? nej som tur är.
Vad är den värsta sjukdom du haft? urinvägsinfektion som gick upp i njurarna, inget att leka med inte.
Har du blivit sövd någon gång? njaej.
Lever din mormor? nej =/
Har du varit med på TV? någon gång asfort.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? sova, helt klart.
Använder du tofflor? Japp, plockade med mig dom på flyget till thailand tillochmed.
Använder du morgonrock? ja för min är så fin.
Är du en Besserwisser? nej verkigen inte.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? nej. bara om jag vill bli magsjuk för att få vara hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback