Sick and tired.

Igår var jag och tog det omtalade vaccinet mot svininfluensan.
Sjävla vaccineringen i sig var absolut inte så farlig. Desto värre var biverkningarna.
Hela natten, dagen och kvällen har jag legat i feber och värk! Vilket toppenvaccin, verkligen! Jag har fortfarande feber men hoppas på att den ska försvinna tills imorgon.

Så idag har bara legat på soffan, tyckt synd om mig själv och sett säkert fem filmer. Varav en var filmen Darling som jag såg en gång med Jossan. När den filmen var slut tittade vi bara på varandra och skakade på huvuvdet och undrade varför i helvete vi hade slösat bort nästan två timmar på något så uruselt. Tyvärr var den även lika kass idag.
Lite tur hade jag också, för på tv gick även min favorit film. Vingar av glas. Enligt mig är det nog bland det bästa som har gjort i svensk film. Den blir ju inte sämre av att råsnygga Alexander Skarsgård är med i den och är så snygg bara han kan vara.

Visst verkar jag ha haft en kul dag? Snälla kan någon söt en se till att jag inte har någon feber imorgon så att jag slipper en sån här kass dag till!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback