Och så kom drömmen, den drömmen som gör att man sover så jäkla illa.

Inatt har jag enbart drömt en massa mardrömmar. Jag drömde att jag var tillbaka på mitt gamla jobb, på statoil. Och jag hade en sån ångest över att gå dit. Så jag har vaknat flera gånger under natten och trott att jag skulle dit när jag vaknade. Det har inte varit något vidare, jag känner mig inte ett dugg utvilad. Jävla statoil.


Igår klickade jag hem den här från nelly.se, som en present till mig själv för att jag jobbar så mycket nu för tiden. Åh hoppas den passar. Annars blir jag galen och lite ledsen i ögat.
Men visst är den fin?




Kommentarer
Postat av: Lag K

Men du har tid att blogga på morgonen vavava!? ;-)

2009-02-20 @ 13:59:56
Postat av: Robin Carlsson

Jätte fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback