En lördag avklarad

Igår var vi ute på vift igen, började på en pub på söder där ägaren till och med tittade undrande på oss och frågade "Hur har ni hittat hit?"
Det var tydligen inte så jätte vanligt att fyra uppklädda tjejer gästade deras mysiga lilla söderhak.
Sen blev det vidare till Vanilla där det faktiskt för ovanlighetens skull inte var så mycket folk. Kan ha att göra med att vi var där rätt tidigt. Rätt skönt men ändå tråkigt. Tydligen var det drag i Huddinge så vi satte oss i en taxi på väg dit istället.

In på O'learys där det blev en massa dans, men det var brist på folk vi kände så vi satte oss i Robins bil på väg till en fest i Myrängen, redan innan blev vi varnade för att vi skulle vara äldst av tjejerna där, och mycket riktigt.
Där inne var det nästintill dagis, men det gjorde inte så mycket. Vi var ju där för att umgås med våra killkompisar, titt som tätt rullade många av småtjejerna av och även vi tillslut.


Såhär såg jag ut, söt klänning va? ;)



Kommentarer
Postat av: Amy.C

naww...färgen på kläningen e jättefin:D söt oxå=) hehe..^_^



aa jag vt..exakt om en vecka:D längtar som fan=)

när åker du ? i feb lr ngt..snart ändå:p

vem ska du åka med då? hmm~~



jag gör inget..kollar på beauty and the geek på kanal 3:p

söndagar brukar vara skit sega:/ ...

pösss

Postat av: Kalle

Så det va fest för dig också igår! Trevligt. En annan blev det lite för mycket för, usch.





du får lägga ut ett bildbevis sen på glasen :P

men tunnare glas har du inte? jag har jätteförtunnat eftersom jag ser så illa haha.



nämen va snäll du är! men nåt kap är jag nog inte!

fast sötaste bloggerskan jag sett är du iaf, troligtvis tveklöst.

2009-01-11 @ 16:41:06
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Lina van der Putten

Tack så mycket :) Jo har inte heller så bra tålamod ibland, men ja försöker bita ihop :) Fin klänning förresten =)

2009-01-11 @ 16:50:18
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: jenny

skit snygg klänning!

2009-01-11 @ 20:51:36
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: YAIYA

sv: åh tack så mycket.. du är också vacker! din blogg också <3

2009-01-13 @ 17:00:02
URL: http://ymperia.com/yaiya.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback