Just a normal kid.

Jag önskar att jag hade någonting att skriva om, att jag hade ett liv som är intressant nog att berätta om, ett liv som folk faktiskt skulle tycka vara kul att läsa om.
Jag önskar att jag hade galor att gå på, kärlek att skriva om och roliga saker att berätta. Jag läser andras bloggar om olyckig kärlek, studioinspelningar och modellfotograferingar, och känner med ens att mitt liv inte alls är lika spännande.

Det jag har är ett vanligt liv. Ett liv som de flesta av oss har.
Jag går till jobbet, jag träffar vänner och festar för det mesta på helgerna. Mer än så är det inte. Ingen hjärtesorg och ingen glamour.
Förlåt för att jag inte är mer intressant än så. Förlåt för att jag inte har ett liv som ni kan drömma bort er i.




Kommentarer
Postat av: Kalle

Är det inte det vanliga livet som är mest intressant i längden? För då blir en avvikande händelse mycket mer o större! Roligare, man uppskattar det mer!?



jag hade också en trevlig helg med lyckad fest! ska ändå bli skönt med nya vecka o nya tag!



jag vet vad du kan skriva om; snygga kläder kan du visa, nyfiken på din stil! sen kan du visa killkläder (alltid bra hehe), festbilder. skriva om världens godast te eller nåt sånt. det är bra saker. som du!

kramomkull!

Postat av: Limi

tror nog dom flesta har ett rätt vardagligt liv, oavsett modelljobb eller studioinspelningar. Men man måste ha lite fantasi för att hitta det som är spännande i ens eget liv. Säker på att det finns massa saker runt dej o ditt liv som är så. Jämför inte med andra. Det är ditt liv... :-)

2009-01-19 @ 18:32:29
URL: http://limi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback