Nothing, really.

Imorgon är det fredag, härliga fredag. Den här fredagen betyder att jag sedan är ledig 3 dagar i rad och det känns jävligt välbehövt.
Imorgon blir det middag med jobbet och sedan vidare till Huddinges sköna krogar, men för ett tråkigt ändamål: Vinka av
Mille som tänker fly landet, till ett mycket trevligare Barcelona. Vi kommer och hälsar på, jag och Joss, och då jävlar ska vi ha roligt.

Förresten så har jag redan lyckats läsa ut en av böckerna jag beställde. Andra delen av Twilight. Måste ju få säga att den första var aningen bättre, men tvåan var sjävklart också bra. Jag väntar med spänning på hur trean kommer att vara.
Sen har jag även vågat beställa skorna från Gojane som jag ha upp här i bloggen. (slänger in en bild för er som glömt) Två skor plus frakt gick sammlangt på en summa av 560:-. Det gör nästan inget om det tillkommer tull, det är så jäkla billigt ändå.

Jag har egentligen inget vidare intressant att berätta så jag tror att jag avrundar det här inlägget innan ni som läser hinner somna på tangentbordet.

Trevlig helg på er alla. Nattinatt






Kommentarer
Postat av: dessan

haha förstår det ;)

ja, dom tackar nog så mycke ;) haha!

Postat av: rebecca

sv: ofta, fan att jag inte hittade den :(



:)

2009-01-23 @ 15:34:29
URL: http://bexih.blogg.se/
Postat av: Lina

skitsnygga

2009-01-23 @ 17:31:19
URL: http://tjjugge.blogg.se/
Postat av: Helena

åh jag måste beställa dem (:

2009-01-23 @ 18:30:22
URL: http://helenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Kalle

blev fredage trevlig? även festligheter på lördagen kanske? jag ska snart iväg på middag, är nog redan sen skulle jag tro.



hehe inte telefonförsäljare utan möbelsäljare. jag jobbar i en EM-butik! Men det kanske inte känns igen? Inte så känt antar jag. Har jag frågat vad du jobbar med?



Sp himla söt på bilderna. Jag får nog flytta till storstan snart haha ;)



Kramparad!

2009-01-24 @ 16:52:23
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback