Kickstart my heart, baby.

Det finns så mycket saker jag skulle vilja berätta, så mycket saker som jag skulle vilja få ur mig. Men jag vet inte hur jag ska börja, inte sluta för den delen heller.
Det har hänt ett par saker som har förändrat en hel del i mitt liv, en del saker som förmodligen kanske aldrig kommer bli desamma igen.
Jag är så trött på att vika mig, så trött på att alltid komma krypandes. Så trött på att alltid tänka ur alla andras perspektiv, när ingen kan se genom mitt.

Något som också har förändrats är att jag kommer alltid <3 mötley crue. Ett sånt sjukt grymt band live. Jag kommer alltid bära med mig minnet av att gorma halsen av mig till deras avslutningslåt  "Home sweet home", samtidigt som tårarna var på väg nerför mina kinder.





Kommentarer
Postat av: Jasse

Mötley är grymma,rock 'n' roll förfan:D

2009-07-07 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback