My mind is stuck on you

Jaha, idag lyser solen. Men jag har ingen lust att gå ut i den. Inte ens lite. Jag skulle vilja göra något nytt, något impulsivt. Inte bara gå igenom samma mönster som jag alltid gör, frågan är bara vad ska jag göra?

You say you liked being around me,
but someting scared you away.
You know,
You can´t go around your whole life being afraid.
Just give it a chance and I will promise you.
That I would give my all, trying not to hurt you or let you down.

My mind is stuck on you. I just hope I never gave my heart away.

Min nya favoitlåt:




Kommentarer
Postat av: Camilla

bra låt :)

Postat av: Lisen

Jaha, så du klagar när solen är borta men vill inte gå ut i den när den är framme? Haha, så svennig ;p .. men jag vet hur det är!!!



Tankar på USA? Jag bor här just nu jag, underbart. Har en timme till NYC dit jag åker så fort jag får chansen. Nästa gång blir nästa fredag för att fira midsommar i Battery Park till utsikt av Frihetsgudinnan. Åk hit säger jag bara, kommer vara de bästa 18 månaderna i mitt liv iaf !

2009-06-12 @ 10:37:10
URL: http://anderssonlisen.blogg.se/
Postat av: Ida We

Grymt bra låt:)

2009-06-12 @ 15:57:52
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback