You say you want to be with me, that you think about me.

Midsommar, valborg och nyår. Alla högtider påhittade för att man ska slippa ha dåligt samvete för att man dricker alkohol tills man ligger på golvet och dreglar.
Min midsommar började helt okej, sögs ner en nivå och sen tjopp rakt ner i fördärvet, lyckades kravla mig upp och kvällen fick ett riktigt toppenslut. Det är väl det som spelar roll. I guess.
Josefin, du kommer alltid vara min nr 1, alltid min första älskling. 

Snart drar vi till Peace and Love festivalen uppe i Borlänge. Jag, Josefin och Emelie ska göra sällskap dit. Vilket jävla drag det kommer bli. Mötley Crue, snart ses vi!! kör bara kör. 
Så om ni ska dit, leta efter tre blonda snyggingar, som sakta men säkert kommer börja se precis lika slitna ut som alla andra. 
Se ya ;) Det är lugnt, för er som inte ska dit. Jag ska skrika och ha roligt åt er också!




Jag och min söta familj - lillebror under mysig midsommarmiddag. se vilken fin krans jag lyckades knåpa ihop.



All i want to do is be with you, and if you feel the same way why should we be apart? Can´t you hear that's madness?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback