Once you go fake you never go back.

Jaha, så har man ännu en gång drabbats av det där som jag är så bra på att drabbas av. Olust till att skriva, noll inspiration. Men då kan jag ju påpeka för er där ute som bryr er om mig att det absolut inte tyder på att jag mår dåligt, utan tvärt om. Att jag mår rätt bra, att jag inte retar mig på särskilt mycket, är inte olycklig men är kanske inte sådär överlycklig heller.

Mhm, så vad har hänt sist jag skrev? Jag slängde en massa pengar på Lancomes spray brun utan sol för ett par dagar sen, för er som funderar på att pröva den så kan jag absolut rekommendera den. Kanske inte riktigt prisvärd, men nöjd med resultatet blev jag allt. 325 bagis fick jag betala för den.


Klickade även hem lite löshår från beautyonline.se. Färgen ljusblond. Måste få säga att färgen ser lite funkig ut, får nog lägga i någon kallare toning för att få det lite mer åt det vit blonda hållet. Får ta med det till min egna expert Renee och fixa och trixa lite. Men tiil er som kanske undrar om det är en bra idé att beställa löshår från beautyonline.se så skulle jag säga go for it.
För de som skulle råka undra så är planen att sätta i löshår, tröttna galet på det och sen klippa mig kort.

Jaha, fan vad fake det här inlägget fick mig att låta, löshår och fakebränna. Vad kommer näst? tuttar och näsa? haha nej, det händer den dagen grisar har vingar.

Helt sjukt meningslöst inlägg, men jag måste ju ta tag i den här bloggtorkan på något vis.

puss och kram


Såhär ser Lancomes brun utan sol spray ut,.

Och här är löshåret från beautyonline.se. Här ser färgen ännu värre ut än vad den gör i verkligheten. Den har INTE samma färg som mitt golv.



Kommentarer
Postat av: Linda

Ta hand om håret bara så de håller länge :)

Postat av: sylvia

du skriver rätt kul:)

2009-06-13 @ 10:12:32
URL: http://aivlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback