All I want for christmas.

Jag antar att det är dags att försöka blogga lite mer. Jag tycker ju om att skriva så jag förstår inte varför min blogg är så tom och tråkig.

Jag kan ju berätta att jag avskyr vädret som härjar just nu. Det är inte särskilt kallt, men det är förskräckligt deprimerande. Grått och regningt.
Att jobba i affär har fått mig att börja längta efter julen.
Jag vill inte längre ha ruskiga höstkvällar framför en bra film.
Jag vill ha snö att åka pulka i, jag vill baka pepparkakor och dricka glögg (vareviga år glömmer jag bort hur äckligt det är).
Jag vill ha kyla, jag vill att det ska knastra om mina fötter i kramsnön och jag vill vakna juldagsmorgonen och bara må bra.

Så hösten, det räcker nu! Ge lite rum för lite vinter!

Förresten, på tal om bra filmer. Har ni sett att man får med filmen The Holiday om man köper nya numret av ELLE? Skitjobbbigt, nu måste jag ju köpa den.






Kommentarer
Postat av: j

åh den filmen är så mysig!

Postat av: j

åh den filmen är så mysig!

2009-11-19 @ 10:31:52
URL: http://hhope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback