Too old for that kind of fun.

Jaha, jag är 20 år och för gammal för att gå på uteställen i sthlm. Överallt svärmar de nyfyllda 18åringarna.

Jag vet, man kan tycka att det inte är så många år emellan en 20 och en 18 åring, men det skiljer faktiskt en jävla del på mognad. Jag vet det, för jag var den där 18 åringen själv.
Den där 18åringen som inte tyckte att det fanns något roligare än att bli asfull och gå på krogen. Den där 18åringen som slåss med alla andra tjejer för att få mest uppmärksamhet. Been there, done that. Så nu orkar jag inte med sånt trams längre.

Jag får helt enkelt hålla mig till att gå på pubar och hemmafester. Mer O'learys och hemmafester åt folket!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kan inte annat än att hålla med ;)



JA!! Det ska jag lätt göra! Men ska jag komma dit och lämna cv eller ska jag ge det till dig eller vad ska jag göra?

Postat av: Joss

Tummen upp för o´learys!

2009-11-23 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback