I love music.

Jag är en riktig låtslukerska. Jag skaffar säkert minst 2 favoritlåtar i veckan. Och dessa låtar lyssnar jag om om och igen på. Det finns ingen hejd på mig. Jag tröttnar inte. Förrän veckan efter kanske. Då är inte låten särskilt bra längre. Till och med rätt hemsk.
Ändå fortsätter jag att inbilla mig att min nya favorit låt är en låt jag ALDRIG kommer att tröttna på. Varenda gång inbillar jag mig det...

Just nu spelar jag sönder:
Van Halen - You really got me
Rainbow - Since you've been gone.







Kommentarer
Postat av: Jossi

Vad är en låstslukerska hjärtat?

2009-10-12 @ 23:05:19
Postat av: terrelo

määäääääääh nu ska vi inte vara sånna vad faaaan

2009-10-12 @ 23:19:53
Postat av: Smethelvete

Fräckt! Ve precis hur de är haha

2009-10-12 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback