Solen skiner nu

Igår var en mycket intressant kväll. Rolig också för den delen. Det var middag och sen var det bestämt att vi skulle ta oss in till Grodan, och det skulle inte vara disskussionsbart. Det slutade såklart efter många olika alternativ (som vi inte fick ha) att vi hamnade på gamla goda O'learys.
Där var det en hel drös partyglada människor och en del saftigt skvaller och intriger. Precis så som vi vill ha det.

Min bästa vän extrakryddade potatisen lite genom att hälla den på golvet. Bra jobbat sötnos ;)

Idag ska jag ta det så lugnt som det bara går, fylla i lite fler papper inför USA flytten och bara vara.
Tänkte bara berätta att jag drar till Gran Canaria på onsdag också, en veckas sol och värme är ju inte fy och skam!


man får vara somrig trots att det typ är vinter nu.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jasså, har du också det problemet? Han gör mig galen! :P Härligt att fara till Gran canaria. Vill också vara där NU...och inte här i kylan. Fast jag har bokat en resa dit i början på februari...Så man får snällt vänta på Puerto Rico! :)

Postat av: Kalle

ska du flytta till usa? stort steg! kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback