Thinking about having you beside me.

Idag blåser det och är bara förjävligt vidrigt utomhus. Jag och Sabina åkte till fruängen för att sola lite sedan ta en promenad. Så fort vi lagt på telefonen för att åka och mötas, då börjar det ösregna. JAH! Hejdå promenad, Hej baka kladdkakemuffins.

Om det är något jag inte kommer sakna från Sverige när jag spenderar mitt år utomlands så är det just det här. Kylan, regnet och de kalla vindarna. Huga liga.

Nu tänker jag krypa ner med en kopp te och en bra film.

I'm just the pieces of the woman I used to be
Too many bitter tears are raining down on me
I'm far away from home
And I've been facing this alone
For much too long
I feel like no-one ever told the truth to me
About growing up and what a struggle it would be
In my tangled state of mind
I've been looking back to find
Where I went wrong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback