Filmtipset

Ja, nu är det officielt. Jag har en ny favoritfilm.
En film jag skulle kunna tänka mig se varenda gång innan jag går och lägger mig. Jag såg den för länge sen på tv, och både jag och min mamma satt och log igenom hela filmen. När den väl var slut ville jag bara se den igen. Men den fanns inte att hitta någonstans, fanns inte att köpa och inte heller att ladda ner. Men nu har jag lyckats. Har äntligen hittat den, och det kommer kräva mycket för att jag ska skiljas från den!


Världens
bästa film heter Stulet Hjärta (stolen women, captured hearts). Den handlar om en kvinna som blir kidnappad av indianer, som sakta men säkert blir förälskad i en indiankrigare. Låter otroligt klyshigt. Men den är bara så romantisk att jag lite i smyg önskar att jag blev bortförd och förälskad.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. Älskar den filmen med.. Letar för fullt. Vart har du hittat den?

2009-10-09 @ 11:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback