Flyr till andra sidan jordklotet. Jaaah

Jag kom in på skolan, i USA. Shit. Jag kommer ju åka, det är det. Just nu känns det förjävligt läskigt, men kul. På samma gång.
Så när jag betalt den första delbetalningen så finns det ingen återvändo. Då blir det till att fylla i 152536 papper och boka möte på amerikanska ambassaden! Ja, here I come.

Jag kommer sakna Josefin och min familj något fruktansvärt. Men det ska jag ju inte tänka på nu.

I måndags skaffade jag lite body art också, jag är riktigt nöjd. Den vanligaste reaktionen när jag har visat den för folk är
- Shit vad stor!
Men vad fan. Det beror ju på vad man jämför med. Allt är relativt. Jag tycker iaf att den sitter bra där den är och jag är hur nöjd som helst med den. Speciellt eftersom att den är en hyllning till min mormor. Jag vet att hon sitter där uppe på ett sött litet moln och vakar över mig. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback