Some good changes

väg mot nya äventyr. På jobbet. Jippie. Inatt drömde jag att jag letade efter den där stora Hollywoodskylten i LA. Jag hittade en massa skyltar, men aldrig den. Känns som att den hade varit rätt lätt att hitta. Det var en riktigt märklig dröm.
Jag tror att idag är en sån där dag när jag får sitta som möjligt i kassan, blä. Jag längtar redan tills den är slut. Då ska jag träffa Renee för lite mat. mys.
Jag håller tummarna för att det här blir en bra dag.

Som ni ser har jag ändrat lite i designen på bloggen, tyckte det var dags att rycka upp bloggen och få den att se lite mer positiv ut. För jag tänkte ryckas upp som person också. Alltid ett steg på vägen.

Peace out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback