Here I go again

Helgen har varit lika händelsrik som den brukar och jag är precis lika slut som jag brukar. Ingen uppvilning här inte. Jag är trött som ett as varje måndag, därav varför jag inte gillar måndagar.

Helgen har bestått av en massa lek, det verkar inte som mitt sinne blir något äldre för jag tycker verkligen att Burken och Mörker Kurragömma är kul. I fredags var vi även och bowlade, vilket jag tydligen alltid förblir sämst på. En av oss blev utslängd från bowlinghallen, det visste jag fan inte ens att man kunde bli.
Visste ni förresten att man kan bli arresterad för drunk in public här nere? Dom har ena jävla konstiga regler här.

Som ni ser har jag fräshat upp bloggen lite. Inte sådär 100% nöjd men lite nytt är alltid fräsht och kul.

Vädret här nere blir bättre och bättre. Underbart. Jag älskar parken vi har 5 minuter härifrån. Det är bara att glida ner med lite trevligt sällskap, köpa lite mat och sätta sig i solen. Det är sånna stunder vi har börjat ta för givet, men det är ju så underbart. Hemma läste jag att det fortfarande snöar ibland.

Det var längesen jag skrev ett djupt och intressant inlägg, jag vet. Det blir bara om hur allting är här nere. Ska försöka förbättra mig.


Här har ni mina små hjärtan. Gillar dom så enormt mycket!






Kommentarer
Postat av: Sophie

Massa konstiga regler, men lite skit får man väl ta om man vill bo i underbara USA :P :)



Verkar som att du har det härligt, stanna länge så jag kan komma dit samtidigt!! :D Kollar lite på SBCC faktiskt. Funderar på två terminer, och man kan ju blanda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback