Interesting facts about my life in the U.S

 

  • Titanic är och förblir världens bästa film.
  • Ben & Jerry glass kostar 2.99 dollar här borta.
  • Super Bowl är stort här borta. Så stort att vi hörde precis vad som hände i matchen utanför fönstret utan att ens ha på tvn.
  • Amerikanska toalettrör är nååååågot mindre än hemma.
  • Vilken fest man än går till så spelas det beerpong.
  • Mina roommates är bäst <3.
  • Photoshop CS4 är fan inte lätt att ladda ner.
  • IV suger om man inte vet vart man ska.
  • Det är lättare än man tror att få oväntat besök mitt i natten av någon karatefull människa.
  • Det är inga 17 minus grader här borta.
  • Oförklarliga saker inträffar, såsom att hela min display på min kamera är paj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback