Sun's shining again.

Igår höll min värld på att rasa samman. Jag höll på att bli droppad från en klass. Inte vilken klass som helst utan writing/reporting. En av de kurserna som jag är här för att läsa.
Jag har varit orolig hela kvällen igår och helt sjuk hispig och vresig hela morgonen, gick till skolan och till studievägledaren för att få reda på att allt var okej. Att jag får vara kvar. Yes.

Hoppade hem som på små moln, nu är det bara paketet hemifrån med lite godis som kan förgylla min dag mer, och kanske lite oväntat besök hemifrån (det lär ju dock inte hända).

             Se så god lunch vi har i skolan. Man får plocka exakt vad man vill ha själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så underbart nu blev jag så glad här att jag snart börjar gråta!

2010-02-04 @ 06:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback