And the rain continues.

Jaha, så spöregn idag. Sen skärpte vädret till sig lite och lät solen titta fram. Nu regnar det igen. Det ser mörkt ut på prognosen. Enligt den ska det regna en vecka i streck till. Vad fan är det här? Jag åkte inte hit för att få vara med om en regnperiod. Jag kan klaga på vädret, men vädret gör egentligen inte så mkt just nu. För det är så jävla bra här ändå.

Jag har fortfarande ingen hemlängtan, bara längtan efter vissa personer. You know who you are. Jag tycker ni ska ta era små söta rumpor och flytta ner till mig. Det vore det ultimata.

Imorgon börjar flickorna här skolan, dom ska ha en kurs om hur man kommunicerar med andra kulturer. Vi som är IBS programstudenter här dock fördelen att slippa det. Ganska så skönt.
Det känns som att det här med IBS programstudent har haft alldeles för mycket fördelar, så jag sitter bara och väntar på att vi ska bli fucked by them.

Yeye, nattinatt nu. Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Kalle

oj va längesen jag tittade in här..om du minns hehe kul att se dig igen. hopp.as du har det bra på dina äventyr :D

/kalle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback