Blunder.

Gaaah, det här med jetlag suger. Jag är trött på morgonen, trött på dagen, trött på kvällen. Alltså är jag konstant trött. Åh fy.

Imorgon har vi incheckning i skolan. Det ska bli intressant. Vi gick förbi skolan igår, den verkar vara helt sjukt stor. Jag kommer garanterat gå vilse.
Efter incheckningen imorgon så har vi lov i 2 veckor till. Ganska så najs. Jag vill lära mig surfa!! Hoppas jag hittar någon sköning som kan hjälpa mig. Först vill jag dock bli av med min jetlag. Det är prio ett. Kom igen nu.

Puss och kram. Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: jasse

vad är det du ska plugga:)?

2010-01-11 @ 21:36:53
Postat av: Anonym

fotojounalistik :)

Postat av: jasse

nice!:) visste inte att du var intresserad av sånt:D

2010-01-14 @ 23:13:06
Postat av: Anonym

hihi men det är jag. :) askul juuu

2010-01-15 @ 05:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback