Inte bara en dans pa rosor...

Jag ar bitter...
Haromveckan hade vi nagot som kallas timed writing i min kurs Writing/Reporting. Jag visste att det inte skulle ga bra for min larare ar som Hitler - Det duger bara om det ar sa bra som hon skulle kunna gora det. Hey,  hon ar en riktig journalist och skriver i tidningar plus att hon sakert ar en 25 ar aldre an mig.

Hur som helst fick jag tillbaka den idag, 56% ratt och tydligen ett F? Alltsa total failure. Kom igen. Jag har over halften ratt, borde man inte fa iaf godkant da? Jag forstar inte. Kan det ens vara lagligt att gora sahar? Bla.

Fan, jag ska visa henne. Jag kan mer, jag ska blasa henne av stolen. Nu du Patricia, Hall i hatten!!!!!

Peace Out / ThereseLo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätta takter, på henne bara, hälsa från mig!

2010-03-02 @ 22:49:15
Postat av: me

fast gränsen för godkänt brukar faktiskt gå vid 60%

2010-04-07 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback