It's always tease, tease, tease.

Helgen har varit galen som vanligt men den här gången har den känts kortare.
Förra helgen ville jag bara att någon skulle skjuta mig men den här helgen har obemärkt sprungit förbi. Det är lite tråkigt.
Hur som helst, tillbaka till helgsubjectet. Emmas klänning råkade på något sätt gå sönder i helgen, hm, undrar ifall det är så dirty som det låter?
Jag har hittat min drömkille, som tyvärr inte finns på riktigt. Det suger. Therese har varit på äventyr och Tina har ramlat och slagit sig riktigt illa efter att ha slängt av sig sina högklackade skor för att  springa efter en kille som rymde efter att ha vägrat betala taxi.
Vi skulle ha åkt iväg på hiking idag i bergen med grannen, men tror visst vi råkade sova lite för länge.

För dom som bryr sig så börjar vädret här äntligen bli lite fint. Imorgon ska det bli 24 grader och strålande sol. Solen börjar ge mig fräknar, jag ser jätte löjlig ut. Tack mamma för den genen.

'

Just det, här har ni. Elise House nya favvolåt. (iaf min)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback