The inner child.

Jag skulle absolut säga att jag har blivit mognare här borta som person, man är tvungen att växa upp när man helt plöstligt står på andra sidan jorden, utan föräldrar och någon att förlita alla sysslor på.

Jag diskar, jag handlar åt mig själv och jag beter mig allmänt vuxet här borta, däremot verkar det som att den här upplevelsen har gjort mig bättre på att få konktakt med barnet inom mig.

Vi i Elise house larvar oss nästan hela tiden, hoppar runt, retar varandra och bygger sandslott. Man ska ju bejaka barnet i sig har jag hört...
Hur som helst så har vi jävligt kul! Det är huvudsaken.






Kommentarer
Postat av: Anna

Hur hamnade du där?! Skit kul ju! Berätta berätta! Vad pluggar du? Hur länge är du borta? Hur kan jag göra samma sak? :)

2010-03-25 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback